Thursday, June 11, 2015

UPAH MEMBUAT ASSIGNMENT, THESIS DAN KAJIAN

As salam kepada semua..

lama dah x blogging.. di sini ingin saya maklumkan saya ada menyediakan perkhidmatan membuat assignment, thesis dan juga kajian. kadar caj adalah berdasarkan tahap soalan dan jumlah pages. saya dah berkecimpung dalam kerjaya part time ni lebih 5 tahun. dulu hanya sekadar suka2 tolong kawan yang sambung pengajian.. Alhamdulillah, feedback yang baik dapat dari kawan2, maka saya mengambil inisiatif untuk teruskan legasi ni.

sekiranya berminat, boleh email at zalangibrahim@yahoo.com or whatsapp/sms 0139612961 (saya prefer whatsapp/sms sbb email just buka to check only for submission of assignment). kadang2 tu seharian xsempat check email. so nak mudah n cepat, whatsapp/sms je.

harga memang berpatutan.. untuk qualiti kerja, saya xboleh beri jaminan dapat marks yang tinggi but I will do as good as I can. So, sekiranya sibuk dengan kerja dan tak sempat untuk siapkan assignment, kajian or thesis, please do no hesistate to whatsapp/sms/call me.

best of luck!
Cikgu Bed

76 comments:

  1. Salam.

    Saya pelajar Master in Mass Communication juga Bachelor Degree in Office Management ( Office system ) dari Universiti Awam (IPTA). Menawarkan khidmat membuat Assignment (journal, article) Dan thesis ( per chapter ). Menggunakan endnotes ( references ) boleh hubungi / whatsapp saya, ezaty 0173512720.

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih ambil upah untuk buat assignment ke?

      Delete
    2. Salam haerrysha..blh wassap sy d 0149522585 utk upah buat assignmnt..bpengalaman dr tahun 2013..trima kasih..

      Delete
    3. Hai..masih trbuka untk mna2 tempahan tk?sgt mmerlukan dan urgent

      Delete
    4. ada yg boleh buatkan tutorial biostatistic tak

      Delete


  2. Hi, saya menyediakan perkhidmatan membuat assignment untuk subjek undang-undang(law), syarie either in malay or arabs, econimics, management or any subject related with social science. Please contact me or whatsapp in 0178303442. mimiemuthiah@gmail.com. TQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Can you do assignment for sejarah ? Urgent pls πŸ˜ͺ

      Delete
  3. Mohon tumpang iklan admin.

    Hi blog readers,
    saya juga menawarkan khidmat membuat assignment pelbagai topik/kursus. Setakat ni dah buat English, mass comm, psychology, IT, matematik & statistik, hubungan etnik, Tamadun Islam, ethics, general and Islamic laws, educations, Science, SPSS analysis, business dan banyak lagi. Selalunya saya akan minta bayaran setelah tugasan siap. Untuk maklumat lanjut boleh email saya di alamat darl.sharmin@gmail.com
    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam hi boleh tak minta buatkan assignment saya ? Ada dua assignment yg perlu dihantar ��

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brape yer rate yg diambil...untuk thesis sarjana... tp sy bukan full thesis... sekadar paper projek course work...

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. salam/hi
    service still available?
    needed urgent
    tq

    ReplyDelete
  7. Yes, whatsapp to 0149522585..tq..

    ReplyDelete
  8. assalam sy Mohd Amir , IPTA SY berminat utk mndpt perkhidmata utk projek akedemik 0139909607

    ReplyDelete
  9. Salam bole tak buat thesis bidang aviation ?

    ReplyDelete
  10. salam .. ad amek x project bhgian management??

    ReplyDelete
  11. salam .. ad amek x project bhgian management??

    ReplyDelete
  12. Salam sis..blh wassap sy 0149522585..

    ReplyDelete
  13. Salam..berminat blh wassap sy..0149522585

    ReplyDelete
  14. Klu ada sape2 yg bole buat tesis ttg kajian sosiolinguistik plz contact me 0122472074 (arel)..

    ReplyDelete
  15. Klu ada sape2 yg bole buat tesis ttg kajian sosiolinguistik plz contact me 0122472074 (arel)..

    ReplyDelete
  16. Hi, ada tak sesiapa yang boleh bt thesis bidang art & humanities (Film) - Tajuk Penyuntingan Formalisma dalam ruang dan masa filem Kapsule & Last Life in Universe.

    boleh contect untuk quatation per chapter 0175162019 Azam whatapp

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum..tumpangm iklan tuan tanah..
    hehe..sy menyediakan perkhidmatan buat assignment. Major dlm sport science. anything for futher information bole ws 0148667909

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. Hi Assalamualaikum,

    anyone boleh buatkan thesis master of dental science?

    ReplyDelete
  20. untuk assignment dihantar selewatnya 6/11, masih boleh buat ke?

    ReplyDelete
  21. Saya mencari pembuat tesis Master Pendidikan Khas (diskalkulia).. Anyone berminat.. call me 0129682898.. tq

    ReplyDelete
  22. Ada siapa2 wat service for project papef human resource. Whtspp sy 0123659102 if boleh bantu sy..terima kasih

    ReplyDelete
  23. persilakan kepada yang buat kerja ni untuk cari customers.. cuma saya tidak bertanggungjawab atas apa2 urusan antara customer dgn penerima tugasan..:)

    ReplyDelete
  24. be careful dgn 2 no ni, 011-1693 0576 n mardian mad isa org kemaman, engineer.. tipu duit student..

    ReplyDelete
  25. mardian mad isa 019 9691311, be carefull.. selalu mintak depo rm500 on the spot, lpas tu senyap..bila mintak kerja yg dia buat, dia mtk full payment, lpas tu ugut student, klu xbyar full tu die nak contact university..last2 payment buat, senyap terus, block wassap..n nasib sy buat siap juga slow2, n 1 ujian n pengajaran buat sy...usaha sendiri ok lg..

    ReplyDelete
  26. salam ada sape boleh buatkan paper projek tajuk faktor tekanan dalam kalangan kakitangan hospital di swasta di kuala lumpur

    wassap saya untuk quotation
    0193218276

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  27. Salam. Kepada pelajar degree or diploma yang memerlukan servis membuat
    assignment/report, boleh email saya di missaf@yahoo.com. Saya pelajar lepasan
    ijazah sarjana muda, grad first class bachelor degree. Kalau nak contoh
    assignment yang saya pernah buat pun boleh email saya juga. Saya utamakan
    report/assignment yang dalam bahasa Inggeris. Harga bergantung kepada tahap
    kesusahan.

    Fields of study:
    All management subjects
    Law/legal studies
    English subjects
    Mass comm. / Public relations / etc
    Administrative Science & Policies studies
    or any other field of study not mentioned above (depending on the topic of
    assignment)

    ReplyDelete
  28. Salam..saya berpengalaman dr tahun 2013 utk tesis degree, master, phd..assgnmnt juga diterima..blh wassap utk tgk bukti2 previous client...0149522585

    ReplyDelete
  29. Salam dan selamat sejahtera, berpengalaman dalam membuat assignment, kertas kerja, journal, thesis, resume dan lain-lain lagi untuk peringkat diploma, degree dan master. Harga berpatutan !
    Boleh terus whatapps ke 011-23439570 @ lawat page saya di https://www.facebook.com/upahassignmentmurah/

    JANGAN TUNGGU SEHINGGA DATELINE TAMAT !

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Mohon kpda helper lain kalau ada mslh atau xdpt siapkan tugasan..bgtahu..jgn diam2..pastu menghilang..sy pun helper jg tp aritu xcukup tgn..so pass kerja dgn sorg helper nama nurul asma..dlm ni juga..kata nk bg tugasan yg da siap..last2 hilang..jgn aniaya helper n customer..ksiankan jg kmi..sy cri rezki dr 2013 ptama kali kena mcm ni..sy ksiankn customer tu..bkn psl duit..tp msa depan org..apapun pada yg bminat utk cri helper blh wassap sy di 0149522585..tq

    ReplyDelete
  33. Salam.. kepada student yang memerlukan servis membuat assignment..boleh Wasap saya di 012336974/ email ver_udi@yahoo.com.. sy mempunyai kelulusan dlm master in civil engineering tq..

    ReplyDelete
  34. lam.. kepada student yang memerlukan servis membuat assignment..boleh Wasap saya di 0123369742/ email ver_udi@yahoo.com.. sy mempunyai kelulusan dlm master in civil engineering tq..

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  36. Saya memerlukan khidmat membantu dalam penyelidikan saya terutama menulis jurnal scopus. Hubungi saya akupeninghuhu@gmail.com. Terima kasih.

    ReplyDelete
  37. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. Assalamualaikum. Saya menawarkan service membuat assignment untuk degree/diploma bergantung pada tajuk assignment tersebut. Jika berminat boleh mesej sy di num 0105817530. Sms sy dgn menyertakan tajuk assignment tersebut. Bayaran akan dibuat selepas assignment siap :)

    ReplyDelete
  40. Assalamualaikum. Saya menawarkan service membuat assignment untuk degree/diploma bergantung pada tajuk assignment tersebut. Jika berminat boleh mesej sy di num 0193803447 Sms sy dgn menyertakan tajuk assignment tersebut. Bayaran akan dibuat selepas assignment siap :)

    ReplyDelete
  41. Salam. Saya menawarkan servis membuat assignment dan tesis. Kerja yang telah saya siapkan boleh di lihat di http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=598905

    ReplyDelete
  42. Salam hormat, saya membuat sambilan ambil upah membuatkan assignment dan kerja lain seperti paper work ataupun slides untuk pelajar degree dan diploma dalam bidang bisnes dan marketing. Boleh lawat ke blog saya untuk maklumat dan tindakan lanjut. Terima kasih.

    ReplyDelete
  43. Hi....perlukan pembuat assignmnt atau thesis....boleh email pd sy lynnasayid@gmail.com atau strongirl1685@gmail.com.. harga boleh dirunding....fulltime mmbuat assgnmnt dan thesis...tp bergantung pada tajuk yang diberikan...

    ReplyDelete

  44. Lynn SayidApril 14, 2018 at 7:39 PM
    Hi....perlukan pembuat assignmnt atau thesis....boleh email pd sy lynnasayid@gmail.com atau strongirl1685@gmail.com.. harga boleh dirunding....fulltime mmbuat assgnmnt dan thesis...tp bergantung pada tajuk yang diberikan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy dh email beberapa hr lps tp xreply. Hmm ada sapa² kt sini msih on thesis degre x

      Delete
  45. Kami ada menyediakan perkhidmatan untuk membuat assignment dan thesis pelajar. Hubungi kami melalui whatsapp: 011 – 3072 1989 @ sila layari: http://perkhidmatanmembuatassignmentpelajar.blogspot.my/

    ReplyDelete
  46. Salam sejahtera. Saya merupakan lulusan ijazah sarjana muda dalam pendidikan. Saya menyediakan perkhidmatan membuat assignment (BM) bagi subjek pendidikan seperti subjek EDU, subjek Pendidikan Muzik, dan juga subjek-subjek lain seperti Hubungan Etnik, Kemahiran Belajar, Kemahiran Berfikir, dan subjek-subjek lain bagi kursus PISMP, PPISMP, dan juga PPG mengikut perbincangan.

    Sekiranya saudara/saudari berminat, boleh berhubung dengan saya melalui email trexzjane@gmail.com .
    Assignment yang dihantar kepada saya sebaik-baiknya sebulan sebelum tarikh serahan, bagi menjamin kualiti yang tinggi.
    Harga dalam RM100 ke atas dan bergantung kepada tahap kesukaran dan bilangan muka surat. Deposit adalah diperlukan.

    Email : trexzjane@gmail.com

    ReplyDelete
  47. perkhidmatan masih diteruskan. berminat boleh whatsapp/call 0139612961.

    ReplyDelete
  48. maaf..saya tidak bertanggungjawab untuk masalah yang timbul dgn assignment helper yang lain.

    ReplyDelete

  49. assalamualaikum dan salam sejahtera..

    sy mencari seseorang yang boleh membuat assigntment Diploma sebanyak utk Bussines Math..klau boleh nak urgent sbb sy pun tak sempat nak buat. kerana ada masalah yang tak dapat dielakkan..sekiranya ada,sila reply secepat mungkin.terima kasih.



    mariam.yunus.1990@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Salam..trusted helper since 2013..utk tahu lebih lanjut testimoni2, proof of payment dan grade client2 lepas blh wassap 0149522585..terima degree, master n phd..turnitin 100% lepas..plagiarism clear..no call plz..

    ReplyDelete

  51. Salam..trusted helper since 2013..utk tahu lebih lanjut testimoni2, proof of payment dan grade client2 lepas blh wassap 0149522585..terima degree, master n phd..turnitin 100% lepas..plagiarism clear..no call plz..

    ReplyDelete
  52. Salam..saya berpengalaman dr tahun 2013 utk tesis degree, master, phd..assgnmnt juga diterima..blh wassap utk tgk bukti2 previous client...100% free plagiat..0149522585..turnitin report clear 100%

    ReplyDelete
  53. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  54. Kepada pelajar diploma/degree/master sama ada sepenuh masa atau pjj yang memerlukan servis membuat assignment boleh email saya di syaassignment28@gmail.com. Saya utamakan assignment dalam bahasa inggeris yang tidak terlalu complex (2500-3000 patah perkataan). RM100 untuk 10 page dan ke bawah. Untuk page 11 dan yang seterusnya, rate RM10/page. Saya cuma buka slot ini kepada beberapa orang sahaja. Due date ialah bulan Julai dan selepasnya. Hujung bulan ni dah full. Harga masih murah lah berbanding dengan orang lain. Boleh visit blog saya untuk maklumat lanjut https://upahbuatassignmentmurah28.blogspot.com/2019/

    ReplyDelete
  55. Need assignment helper?

    Kindly drop your assignment question at syaassignment28@gmail.com

    *Rate may differ based on due date and level of difficulty
    *Half deposit as per agreed
    Field : management
    -turnitin report available
    -APA format

    Rate for this month :

    Simple Assignment - RM200/task*
    Complex Assignment - RM250/per task*

    ReplyDelete
  56. Sape2 berminat nak upah buat assigment, proposal dan thesis. boleh hubungi saya 013-9804527. assignment dari rm80 -100, proposal rm100, thesis hingga rm300. bayaran lepas siap tugasan.

    ReplyDelete
  57. Terima kasih puan syazwani sebab tolong sy last minit.. Mangsa scam.. 😭 Boleh dpercayai puan wani.. Whatsapp je dia 0149522585..

    ReplyDelete
  58. Hi, ada yang ambil upah buat research engineering tak? Email saya pleasee urgent najmi2108@yahoo.com

    ReplyDelete
  59. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  60. hai ada yang ambil upah buat tesis tak, email saya zamanilah@yahoo.com untuk kita bincang harga

    ReplyDelete
  61. Salam..saya berpengalaman dr tahun 2013 utk tesis degree, master, phd..assgnmnt juga diterima..blh wassap utk tgk bukti2 previous client...100% free plagiat..0149522585..turnitin report clear 100%

    ReplyDelete
  62. Salam..saya berpengalaman dr tahun 2013 utk tesis degree, master, phd..assgnmnt juga diterima..blh wassap utk tgk bukti2 previous client...100% free plagiat..0149522585..turnitin report clear 100%

    ReplyDelete
  63. Assalamualaikum, boleh kah whatsapp no ni 0162805324...memerlukan bantuan membuat assignment dn thesis sekali, urgent ni πŸ™πŸ™πŸ™

    ReplyDelete
  64. Hi ada yang ambil upah untuk tesis master tk. Bole ke whatsapp saya di no 0129021126. Harap ada yang sudi. Saya dh buntu dan ini sem akhir saya

    ReplyDelete
    Replies

    1. Salam..saya berpengalaman dr tahun 2013 utk tesis degree, master, phd..assgnmnt juga diterima..blh wassap utk tgk bukti2 previous client...100% free plagiat..0149522585..turnitin report clear 100%

      Delete