Sunday, July 5, 2015

Berpinar-pinar mataku...

menyiapkan suatu tugasan assignment bukanlah perkara yang mudah tambahan untuk memastikan assignment yang dihasilkan adalah berkualiti dan dapat membantu customers perolehi markah terbaik. Alhamdulillah... semenjak aku menyediakan servis membuat assignment ni, sudah ada customers tetap yang mintak khidmat aku untuk membantu mereka menyiapkan assignment memandangkan kekangan masa yang mereka hadapi.

Seperti yang sentiasa di pesan oleh tok guruku, kalau nak buat sesuatu kerja itu, pastikan niat kita dulu betul maka semua akan menjadi mudah dengan bantuan dari Allah. Sepanjang aku buat servis ini, bila tiba time result assignment keluar, aku akan contact customers aku tanya macam mana dengan result diorang... Alhamdulillah..majoriti mendapat markah yang okay dan berpuas hati. itu sudah cukup menggembirakan hati aku.

sudah tentu la customers perlu bayar untuk servis yang aku sediakan, dan aku tak perlu kisah mana sebab tanggungjawab aku cuma ambil upah dan buat.. tapi aku tak suka kerja macam tu.. bagi aku biarlah upah yang aku terima itu berkat.. kerana itu servis aku biar customer puas hati. nak suruh aku edit assignment 2,3 kali pun aku xkisah sebab ada customers yang nak tunjuk dulu pada lecturer dan nak mintak edit yang mana patut.. bagi aku, biar berbaloi dengan apa yang mereka bayar pada aku.

Ini memang berpinar-pinar mata baca artikel dan jurnal sebagai sumber rujukan...huhu hopefully I can do the best to my customers.

so...pada kawan-kawan diluar yang turut membuat servis ini, semoga kuat untuk sudahkan assignment-assignment... 

Ikhlas
Zabedahibrahim

No comments:

Post a Comment